OUR WORK

הסיפור של

קלמארק

בסטארט-אפ קלמארק פיתחו מערכת SAAS המיועדת לבעלי עסקים מבוססי יומן כמו קוסמטיקאיות, ספרים, מאמני כושר וכו.

שלב

המחקר

התמקדנו ב-2 סוגי לקוחות עיקריים וחקרנו אותם לעומק. גילינו מה הכאבים שלהם, חששות, אתגרים ובכלל מי הם האנשים ואיך הם חושבים ומחליטים החלטות לגבי העסק שלהם.

חיבור

רגשי

גילינו דבר שהיה משותף לכולם – פחד מטכנולוגיה, חוסר הבנה של הבעיה שהמוצר פותר והתעלמות ממכירה של מוצרים טכנולוגים.

לכן יצרנו סדרה של תכנים שלא נוגעים במוצר לחלוטין, במטרה ליצור חיבור רגשי עם קהל היעד ולהמחיש לו את הבעיה בצורה קומית ומבדרת.

התוצאה

התכנים הגיעו לחשיפה של מאות אלפי צפיות ויצרו מעורבות והתעניינות בין קהל היעד למותג.

לקוחות

משלמים

לאחר שיצרנו חשיפה ומעורבות יצאנו לדרך עם השלב השני של הקמפיין, הסברנו לקהל היעד בשפה שלו על המוצר בצורה קלילה וענינו על כל החששות שעלו מתוך שיחות המכירה.

ריטנשן

לאחר שהצלחנו לעניין את קהל קוסמטיקאיות וקיבלנו מאות הורדות ראינו שהן לא משתמשות במוצר.

לאחר תשאול עשרות לקוחות הבנו שהן פשוט לא יודעות מה לעשות.

יצרנו הדרכה בצורה שהכי מוכרת להן – סטוריס עם קול נחמד וקליל שמסביר להן איך משתמשים באפליקציה. 

הספרים

לקהל הספרים יצרנו סדרה של פרסומות עם אחד הספרים הכי מוכרים בתעשייה. 

הפרסומות מתמקדות בקושי של הספר ביום יום ובבעיות שהוא מתמודד איתם שמוצגות בצורה הומוריסטית וקללילה.